Måndag!! och en jävla SUPRISE!! :D

japp som jag nämde så har jag något fett grymt att berätta!! :D

Det är nämligen så att min pappa kom och sa att han funderar på att jag ska få en ny häst och så och de e klart jag vill och så säljer/byter vi Orion så slipper jag han! :D För jag känner med Orion så kommer jag ingenstans bara ner i paddocken /: haha nee men så då ska jag köpa en lite större häst, mellan 165-170 hade jag tänkt, med enbart hoppinriktning :D helst skäck eller fux med bläs! :D Men vi får se vilken jag fastnar för :)

och ska snacka med pappa idag om de och säga att jag vill fixa detta nu, för han ville ta det till jul typ men aa ! :)

Sen ska Lisa (min lila-syster) få en ny häst också så då säljer/byter vi in Candy också, så får hon välja om hon vill ha en liten häst eller en D-ponny med hoppinriktning också!  :) så de kommer bli kul detta!! :)

Men visst kommer jag säkert lipa lite över Orion och så, men så många gånger han har fått mig att lipa och tappa tålamådet så kommer jag nog vara nöjd ändå! :)

aaa.. de va de iaf ! :D hehe nu har jag precis käkat Pizza oh ska sen gå ut och rida! :D



BILDER OCH FILMER KOMMER FRÅN CLEAR ROUNDEN MED LADY CHRISTA SENARE IDAG! :)



HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0