#2 Min andra medryttar häst


Hale Bopp


Min andra medryttarhäst stod också på Lexby ridklubb och det var när jag blev förstor för Carro som jag byte till Hale bopp, eller Boppen som han kallas. Han är en Arabiskt fullblod född 1997. Han ägs av en som heter jessica som tävlar/tävlade honom i distans.

Har inte så mycket bilder på han just nu så det får bli denna hagbilden bara som är lånad av ägaren.

Med Boppen så var jag iväg på lite hoppträningar och dressyr träningar och lite clear rounder, alltså det blev mera seriöst nu. Han var en super fin häst, riktigt het och framåt. Gillade honom riktigt mycket.

Men sen tog även våran tid slut efter att de blev lite konstiga saker och så. Men men jag är taksam för tiden vi hade och han lärde mig ännu mera om hur det är att ha häst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0