#5 Mitt projekt

Sweet As Candy

En super söt ponny som va min lilla systers. Hon va en svensk ridponny född 1993(4). Denna ponnyn kan hoppa kan jag ju bara säga. Hon var dock väldigt het och mycket egen vilja, den smartaste hästen jag mött i mitt liv iaf (och de är ingen bra häst har jag hört haha ^^ ). Hon krävde dock en mer ryttinerar ryttare så jag hjälpte Lisa att rida till henne lite och de blev mycket bättre.

Jag hopp-tränade med henne och tävlade lite och lite clear rounder. Vi hade mycket framgångar och hon va verkligen min dröm häst, men som att hon bara va en LITEN C-ponny så va de inte mycket att göra...

Lisa och Candy kom aldirg ut på tävlingsbannorna men en del clear rounder fick dom allt.

Sedan blev ju lisa förstor för henne och då va de ju inte mycket att göra så då såldes hon till en i Finland.


 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3






Kommentarer
Postat av: Erica

åh, fina candy! Tog hand om henne innan dåvarande ägaren sålde henne (julia fritzon) letat som en galning efter pärlan då hon var ett med mig.. fina fina candy!

2012-03-19 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0