hmm..hastnet asså..hm..Orion?!

kollade lite på hastnet och hittar då min förra häst Orion som nu ligger ute på annaons pga att ägaren inte ville ha kvar han mera... hm

Måste säga att det känns inte riktigt sant detta va?

" ...tävlad upp till 120 cm i hoppning och hoppad 135 cm med förra ägare " ALLTSÅ JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Den ända riktiga tävlingen vi var iväg på var i partille rk och de va en start på 90 cm alltså en cl....och de va ju ett helvete att lasta han så inga mera tävlingar för min del.

Annars har jag ju bara hoppat lite cl med orion upp till 1 m....

Han hoppade ju 120 bannor hemma med mig, men gick ju fan inte att lasta hästen typ så jag ville inte ut och tävla med en häst som man inte är säker på att få in i transporten..

135 cm har inte jag hoppat med han iaf, men jag har dock sagt att jag löshoppat han 135 cm...

 

Orion

Jag och Orion

 

Varför ska människor göra om ALLT ?!?!

 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast han har ju stått på massa ställen efter han kom till tossene

2011-07-11 @ 23:13:51
Postat av: Hanna

Fast du... Ne det har han inte för jag vet vart han har varit + att han har inte tävlat alls förutom med mig än så länge... haha går ju att kolla upp sånt du vet...

2011-07-11 @ 23:27:26
Postat av: Emma

sv; tack, dock har hon lite mage att arbeta bort :)

2011-07-11 @ 23:55:29
URL: http://ridstovel.blogg.se/
Postat av: Heidi

haha sen när blev orion en jätte go häst att rida ute :D hahaha ne men faaan va dåligt egentligen... tråkigt med hästar som bara säljs runt som nå¨gra jävla vandringspokaler typ :(

2011-07-14 @ 16:27:36
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0