Några av mina tävlingsset

Här kommer några av de tävlingseten jag andvänder när jag tävlar hoppning då. Inga super bra bilder med tanke på att jag tagit dom med min mobil .


Mitt nyaste sett HV polo!
älskar verkligen denna färgen men passar dock bäst till svarta hästar men men de får gå!

 

mitt röda "malvija" set.

Jätte fint men synd att de röda färgade av sig på den vita brodyren när mamma tvättade dom men men de blir vitare med tiden hehe

 

 

Mitt gröna set.

ser dock lite gult ut på bilden men det är grönt iaf, luvan är grönare än schabraket nu för tiden och de är synd, men men grejerna är ju till för att andvändats så får väl köpa nytt när det slits.

 

 

Mitt äldsta set, mörkblå

Jätte fint en riktig classier för mig, haha.

 

Sen har jag lite andra schabrak utan/med luva också men dom andvänder jag inte till tävling utan bara träning så dom fick inte vara med!

 

 

 

SÅ nu undrar jag såklart, vad är eran favorit färg på Schabrak o luva?!

 

 

 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3


Kommentarer
Postat av: hed

RÖÖÖÖÖÖÖÖD eller MARINBLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ älskar jag :D

2011-07-06 @ 23:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0