Första hoppträning för tränare med LADY CHRISTA!

japp som ni vet så är ju inte Christa min häst utan min pappas häst som jag rider 5-6 dagar i veckan men iaf hehe. Jag har ju tränat och Tävlat malvija nu de senarste bara för hon är ju MIN häst liksom och hon e ny och sånt så vill ju göra allt med henne och så haha såklart. Men iaf, hon tävlades ju i söndags så då tänkte jag att på Tisdagen alltså igår var de ju hoppträning för sandra på nääs och tänkte att hon skulle få vila så tog Christa ist, och de gick super bra, hon skötte sig jätte bra och vi hade skit kul.

Sandra gillade henne och då blir man ju såklart mera laddad på att åka ut oc tävla med henne också nu när de går så bra liksom så de får bli några tävling med henne ckså nu framöver så att ni vet! hehe. Bara segt att vi har en transport som bara får dra en häst för att vi har för svag bil och hela den trökiga biten!!!
men ska försöka förhandla med pappa så att vi kan köpa en hästlastbil för 2 hästar med B-körkort! hade varit de bäst tror ja, så jag kan ha med mig både Malvija och Christa!

Här kommer lite bilder från träningen i Tisdags 21/6-11





















Fin Christa! :)


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det handlar om att prioritera!!!

ne men aaa



Jahaaa, då får vi väl se till att ses någon dag då :D

de e bara att bestämma :D haha neee men asså jag ska ju va hos jonas i helgen, men vi kanske kan ha en av våra berömda filmkvällar alla fyra ahaha alltid hyra film och köpa godis förr alltså... och försöka få jonas att hålla om mig HAHAHA

2011-06-22 @ 23:50:33
Postat av: hed

Häärligt!! ja men kanske på lördag?? eller jag vet inte, men om vi aldrig betämmer något så kommer det inte bli gjort heller!! vi har dragit ut på det tillräckligt länge? :P haha

2011-06-22 @ 23:58:39
Postat av: hhh

mmm men vi får se, ni får la bjuda mig och jonas om ni ska ha fest då heh :D

2011-06-23 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0