Tävling Alleby Ridklubb Malivja, 11/6-11

Japp i Lördags var det tävlings debut med Malvija, hennes första tävling, (räknar inte de två clear rounderna som tävling riktigt, mer träning.) Men iaf..

Hon var så jävla go på framridningen visade verkligen vilken nivå hon ligger på helt underbar att sitta på.

90 cm - Gick helt okej, va nästan på gränsen till bakåt så nu i efter hand så tänker jag att jag borde nog ha kikat på lite exktra men skit samma får göra de i PArtille ist. Men iaf, rundan gick kanon, kom lite fel in på hinder NR 4 så får med oss en bomm, gör absolut ingen super nöjd ändå!

95 cm - Gick jätte bra här med lugn och fin, kunde behöft en kik för att fp henne lite lite lite mera framåt och säker men men, grunden gick fin fin och omhoppningen så tvekade hon en halv sec på våg hindret så blir lite fel och vi får med en bomm, skit trist. Kom på 8 plats, om jag inte ridit hade jag kommit på 4 men men... mkt nöjd för att vara våran första riktiga tävling med omhoppning!!!

 

De va framridningen nr 1

Leia var också med och kolla!! =)

de va 90 cm, ( CL)

 

å de va bilderna från 95 cm.

 

Film kommer sen när jag hittar min kamera igen!! ^^ haha

 

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0