Tävling Marks rk

Idag var det tävling på Marks ridklubb, var även där igår ju men då var de ponny tävlingar, och tänkte dra min lilla systers (ponyblogen.blogg.se) resultat senare i inlägget så håll koll.
Men idag tävlade jag iaf med Malvija så här kommer resultatet.
Klass 1, 1m : kommer in lite strul med saker vem som ska hoppa o sånt så blir okonsentrerad så river första, (fan!!) men skit samma , allt annat gick bara bra, så det blev 4 fel i grunden helt enkelt, inte hela världen.
Klass 2, 110cm : DEBUT med Malvija kommer in med rätt inställning och allt sånt nu, det enda jag ville var att komma runt nolla, så jag nollar i grunden, och tävlings inriktad som jag är sattsar jag såklart allt ändå i omhoppningen fasten jag bara skulle ta de lugnt o komma runt, men men. Jag körde på och de höll vi blev dubbel nolla!!
Går upp i ledningen, och där stannade jag!!! Så det blev en 1:A placering för oss!!
Grymt nöjd !!!
Nu kommer lite bilder, inga bra. Vet inte vad det var med kameran men den ville inte helt enkelt, men ni får ta de ändå!
Leia och Adde var också med
De va lite bilder de!! :)
Lisas resultat från ponny tävlingen på mark är
Klass 1, LD+5 Dubbel nolla , plats 1:A
Klass 2, LC 4 fel i grunden. Lagklass, laget gick inte vidare.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0