tävling Alingsås med Malvija!

Nu så, tävlade ju i Alingsås i lör och de blev då inte som jag tänkt mig...... i första klassen 105 cm blev vi nolla i grunden men sen river vi ett i omhoppningen så de sög ju rätt bra de, så kom på en 8:e plats iaf så blev en begravnings rosette (en vit) och plaket och en filt... woho...fast Ne. Men i andra klassen då 110cm hennes andra start på den höjden fick vi med oss en bom i grunden så blev inte så lyckat. FÖr jag är en sån person som tycker att jag är bäst och tycker då att allt annat än en 1 plats är dåligt haha men får nöja mig med att jag va iaf 4 Sec snabbare än den som vann på 105. Så hade jag inte rivit så hade jag varit 1 lätt, så jag är bäst iaf!!! HAha och lisa har tävlat där i söndags och de gick inte alls bra så Aja...funkar ändå..nu ska jag iaf hem och gosa med mina älsklingar Malv o fly<3 mer uppdatering kommer ikväll för ska fixa en besiktnings tid till min bil också. HAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0