ååh läget är bra?

Solen skiner och det är så varmt!!

Fast ne inte riktigt... men va gör de , ska snart ut och rida, börjar med Malvija idag som att hon redan är inne för hon att fått på sig en tapp sko idag. så henne blir de först. Sen blir de hoppning med Christa och de ser jag fram imot.

lite om mina tävlings planer då. och tävlingar jag ska med på.

25/9 Borås lokal hopp häst, 95 cm & 1 m med christa

1/10 Lisa tävla mark (ponny)

2/10 Jag tävla mark häst 1 m & 110 cm debut på 110 cm för malvija

8/10 kanske jag tävla Björneröd rk

9/10 lisa kvala GP-ponnyn Bulycke rk

Någon man kommer träffa??


Sen har jag även planer på att flytta hem till gården igen för saknar verkligen allt där och känner att jag inte får så mkt pengar över som jag vill ha när jag bor där borta.




jag o malvija på Gråbo rk




HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0