dåligt av mig

men nu kommer det uppdatering iaf, vet inte va jag ska säga så mycket har jobbat hela veckan och ridit hela veckan!

Men iaf förra helgen va jag ju ute och ´tävlade såklart, och då va de på Orust rk med Christa och då hoppade vi 1 m och debuterade 110 cm.

1m - gick super fint, fick ett konstigt hopp på 6 an så tappade balansen och hann inte med en ordentlig anridning till hinder nr 7, så jag hade två val, korta eller länga, och då tänkte jag christa hoppar gärna långt ifrån så jag körde på de, men då fick vi tyvärr med oss en bomm ner :/ men det gjorde ju inget! :)

110 cm - DEBUT!! Riktigt kul, grunden gick kanon bra och sen i omhoppningen gick det jätte bra och vi red på som bara den och blir fel fria och tar ledningen. Och slutar sen på en 1;a placering, med 2 sec marginal!!
Riktgit STOLT över mig själv ska ni veta ! :)

Film kommer när jag har mera lust!
Länk---> http://www6.idrottonline.se/NaasRF-Ridsport/Nyheter/NyheterfranNaasRyttarforening/HannaochChristavinner-igen/

Nästa tävling är nästa söndag och då är det med Malvija på nordhallands rk , 95 & 1 m !


Christa från prisutdelningnen på Orust rk!
(älskar hindret!!!)


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0