just DE !

jag har ju en´blogg !! haha

ne men jag har inte riktigt tiden att uppdatera jämt å ständigt utan jag gör det när jag kan!

tänkte berätta lite tävlingsplaner även dom jag ska tävla och dom jag ska kolla på :

17/9 Lisa tävla (PONNY) på stenungsunds hoppryttarförening, godis hoppet

18/9 Jag tävla med Malvija på Nordhallands rk 95 A:0+A:0 och 1m A:0+A:0

25/9 Jag tävla med Christa Båros rk 95 A:0+A:0 och 1m A:0+A:0

1/10 Lisa tävla (PONNY) på Marks rk, div 2.

Detta är de vi har hittils!

Sen idag så blir de hoppträning för Sandra ikväll Lisa och jag ska hoppa i samma grupp för första gången ska bli kul! :)


haha malvija är lite surig :P





                                             HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3




Kommentarer
Postat av: Heidi

Äckligt jävla långt hår hade jag där :O hahaha det börjar bli lika långt igen... så jobbigt :D

2011-09-15 @ 14:02:12
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0