Tävling Nordhallands rk

japp idag var det tävling på nordhallands rk med Malvija. Blev 95 cm och 1 m . va en riktigt sköön tävling som började halv 11 så de va sov morgon<3
Men iaf,
95 cm A:0+A:0, 0 fel i grunden och 0 fel i omhoppningen, placering 1:A!!!! :D (malvijas första 1:A! )

Hon kändes super fin och lyssnade på allt och gick fram super fint !
Vann med 3 secunder över 2:an.
Jag va super nöjd fick rosett plaket och ett kingsland schabrak! :)

1 m A:0+A:0, 0 fel i grunden och 0 fel i omhoppningen, placering 2:A!!! :D

va riktigt fin även här, lite åt de segare hållet men de gjorde inget. Vi låg 1:A hela tiden fram till den sista startande i klassen och så rider hon nästan 1 sec snabbare tack vare att hon tog innan för ett hinder som ingen klarat innan och så klarade hon de, riktigt snyggt faktiskt, så då fick jag nöja mig med en 2:a plats. Men de va bra ändå för hade jag vunnit hade jag vunnit ett till kingsland schabrak och inte super kul med 2 lika priser tycker jag. så ist fick jag, kylgel , puts, plakett, rosett och 2 biljetter till hästmässan i borås! :)
Lite bilder från idag !





Så de va lite bilder, film kommer inom kort, den är färdig och så men lägger inte upp den nu för är AS trött !!

god natt !!



HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Du är så sjukt duktig :DD

2011-09-20 @ 22:06:45
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0