Tävling Marks rk med Christa!

Igår var jag å tävlade på marks rk med Christa. Vi hoppade 2 rundor , 1 m och 1,05m.
Tänkte berätta lite om hur de gick!
1m - grund omgången gick så jävla bra, fina distanser och underbara språng ! Super nöjd! Sen omhoppningen... Hehe inte lika bra tappade tygeln och sånt haha så de såg jätte slarvigt ut!!! Hehe men jag nollade den  med och de blev en första placering !!! Jätte glad!
1,05m - inte så bra haha ingen riktig takt och aa sen va de en linje som är svår för Christa, de va oxer 5 galoppsprång till kombination räcke räcke, ville gå på 5 språng kommer in stort försöker fånga upp får in 5 men blir för nära så vi plocka båda i kombinationen, segt men värt att träna på!!! Sen petade vi ner näst sista också så aa de va ingen go runda . Men vi tar igen de en annan dag!
Bilder å film kommer när jag kopplat in min dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0