Tävling råda rk

Tävlade i lördags på råda rk med Christa. Och aa de va la sådär om man säger så. Första ute tävlingen för i år .men här kommer resultaten iaf!!
1m - har aldrig sett Christa så het! Hon bara sprang å sprang å sprang!!!! Fick seriöst inte stopp på henne! Men som att de gick så snabbt och så i omhoppningen tig utanför alla hinder inga snäva svängar för kunde ju inte bromsa henne men iaf! Snabb som fan och en jävligt arg Hanna på så lyckades vi få en 4:e placering, men va så arg efter rundan så så fort jag kom ut från paddocken så hoppade jag av henne å släppte henne å sa till min pappa ba ta henne ta henne!!! Ba grymt arg!!!!
110 cm - mkt mkt lugnare runda, kom tyvärr fel in på ett i grunden så blev 4 fel , men skit samma!
Hon va ju lugnare så de kändes ändå jätte bra!!
Ingen film finns men de finns bilder som jag lovar att jag kommer lägga upp!! Men just nu jobbar jag, är själv med 2 barn som sitter å spelar framför varsin dator så jag har de jobbigt asså ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0