Gbg Horse show shopping!

Nu kommer inlägget om vad jag lyckades skrapa ihop under gbg horse show detta året !
Det va en väldigt trevlig helg med mkt shopping och mkt trevliga människor, super kul !

Men nu kommer lite bilder och så på det som jag har köpt !


Först har vi en svart hopp platta!



Sen b.o.t snabb bandage


snygg schabrak med mitt namn på


Nathe (flippan) bett


Dressyr damasker


svarta stigläder


Eskadron grimma till malvija


Gröna skydd till schabraket


ny longerlina


förbygel


brunt HV polo schabrak


3 olika vantar


2 grimmskaft


Alex´s boots stövlar



GPA kavaj

och till sist, ett grönt bling pannband och ett bling armband till mig





De va allt som jag köpte tror jag nog, sen köpte vi också 2 grepar o 6 flaskor glansspray att ha tillsammans alla!

Allt de jag köpte gick på samanlagt 11 800 kr , +/- några kronor, så jag är jätte nöjd att jag fick så mkt fint för dom pengarna !!


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0