Nya hästar i stallet!

Nu har vi fått hem 2 nya hästar till stallet och det är en stor häst på 165 cm 4 år brun, hollendskt halvblod om jag inte minns fel, och en maxad D-ponny imp Holland vet inte så jätte mkt om den än men de kommer väl.

Sen så har vi sålt Mira för Lisa blev för stor för henne. Så om ni är intresserade av Mira så kan de händ att hon står på tossene gård till försäljning. Ring och kolla med dom isf.

Men men på lördag är det årets första tävling med Malvija på Alingsås, vi ska hoppa 1 m och 1,05 m. Ska bli kul!!

Sen ska vi nog även ut och fira mig på lördag kväll för fyller ju 21 på måndag. Så de ska bli roligt tkr jag !!

Men nu är jag på jobbet och har lite rast så de är gött. Leia var as grym på kursen igår så de va jätte kul!!!



Malvija snyggar sig på bilden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0