Tävling Alleby rk med Malvija!

I lördagsden 9/6 var jag iväg och tävlade på Alleby rk med Malvija och det var andra ute tävlingen för iår och första gräs tävlingen för iår. Men de funkade riktigt bra tkr jag!
1m - A:0+A:0, hon va jätte fin , lite het och snabb men helt okej! Fick tyvärr ett nerslag på hinder nr två , hon får korsgalopp genom svängen och jag hinner precis byta innan men hon fick ett ner. Men jag är nöjd ändå!
110 cm - A:1a, grunden gick i 140 km/h kändes de som full fart men hoppa gjorde hon bra! Så de blev en felfri grund omgång. Sedan var de dags för omhoppningen och den gick ju som den skulle! 0 fel och en första placering!!!



 

jag är så j*vla lycklig att jag får ha såna sjukt underbara och duktiga hästar!!

Jag älskar alla mina stjärnor !! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0