Tävling Partille rk med Malvija & Christa

Igår va det tävling på Partille rk med både Malvija och Christa. Tänkte berätta lite om hur de gick och även lägga in lite bilder från tävlings dagen!

Malvija

95 cm - Hon va jätte fin på framhoppningen och väl inne på banan satte hon upp en riktigt grym fart, F*N va hon sprang! Men vi klarade alla hinder i grunden och gick vidare till omhoppningen och ist för att öka så försökte jag fortsätta bromsa. Men de gick bra de med och vi kom runt utan fel, tror hon va het för de var hennes första ute tävling. Men vi kom på en 1 plats ändå fast hon sprang som en dåre genom hela banan!

1 m - Va hon lite lugnare, men fortfarande snabb, fick iaf tillbaka henne o lite mera kontroll på henne. Vi kom runt banan både grunden å omhoppningen utan några fel och lyckades få med oss en 6 placering. Helt nöjd med de resultatet !

Christa

1 m - SÅ HIMLA FIN! så go och underbar runda har vi nog aldirg gjort tillsammans så j*vlar va de kändes underbart. Vi klarade alla hindern galant och inga fel i grunden eller i omhoppningen! Så de blev helt enkelt en
1 plats där med! Riktigt bra runda super duper nöjd med denna, de va den bästa på hela dagen!

110 cm - Va riktigt fin även här men så va de där med hennes svåra monent, kombenation oxer in räcke ut, hon har SÅÅÅ svårt för detta asså, så vi plockade ner räcket. Men de gör inget för vet att hon har jätte svårt för detta så vi tränar på de, så de blev alltså 4 fel i grunden. Men jag är riktigt nöjd ändå med hela DAGEN!

Nu bilder de lite bilder !

Första klassen Malvija








Klass 2 Malvija






klass 3 Lady Christa







Klass 4 Lady Christa









De va lite bilder från gårdagens tävling!! Riktigt nöjd!!

Sen måste jag tacka alla som va med och hjälpte mig, mamma, pappa, lisa och  min älskling Michael ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0