Tävling Herrljunga, Christa

Jag har varit iväg och tävlat i herrljunga v26 som jag glömt skriva om. Jag var där och hoppade 110 och 120 cm. Det var ute på gräs och de hade regnat väldigt mycket innan och samt samma dag. Så vi tog de lugnt.

110cm A:0+A:0 - Kändes helt okej, halkar till innan 3:an och kommer då fel in och får med oss en bom, linje ner till 4:an blev då lite fel och vi får ett väldigt konstigt språng på de, så hon blev lite springig efter de så valde att lägga en volt. Så vi slutade på totalt 8 fel i fas 1.

120cm - Bed A:0, Kändes också helt okej, kommer förnära ett plank och får med oss en bom, och även en bom på första hindret i en två kombination. Så där slutatade vi också på 8 fel.


Men jag är nöjd med dagen och Christa skötte sig bra iövrigt!
Bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0