NY kraft

Nu tar jag upp bloggen igen eftersom jag nu ska sätta igång med tävlandet igen och vill då har någonstans att skriva ner resultat osv.
 
Börjar med en tränings tävling som jag var på igår lördag tillsammans med Lisa min lilla syster.
 
Vi hade med oss både Malvija och Christa. Jag hoppade Malven och lisa christa.
 
Lisa hoppade: 
90cm : Gick grymt snabbt, för stor häst och för liten paddock helt enkelt ingen bra komenation. Men en Clear round blev de iaf där.
 
1m: lite lugnare men ändå snabbt, två ner.
 
Jag och Mavlija:
 
1m: Stark och snabb, och ett stopp på en "läskig" grind...
 
1m: Stark och jag hjärmsläpp första gången någonsin som jag glömde av banan!! sjukt...
 
filmer finns men lägger inte upp dom än, för har inte kameran här. Så bjuder er på en annan bild ist !! 
 
I´m BACK! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0